Vážený zákazník, v prípade že ste obdržali od spoločnosti Orange Slovensko, a.s. list “Pokus o pokonávku” a chcete nás kontaktovať s cieľom Váš záväzok vyriešiť, odporúčame Vám nasledovné možnosti.
1. Požiadať o znovupripojenie
Stačí ak navštívite ktorékoľvek najbližšie predajné miesto Orange Slovensko, a.s. kde Vám budú oznámené všetky podmienky.
2. Uhradiť pohľadávku
Úhradu môžete zrealizovať na účet Tatra banka, číslo účtu SK29 1100 0000 0026 2800 5850, pod príslušným variabilným symbolom. Sumu a variabilný symbol nájdete v liste “Pokus o pokonávku”, alebo môžete navštíviť ktorékoľvek najbližšie predajné miesto Orange Slovensko, a.s.
V prípade, ak chcete uhradiť už len zostatok dlhu, alebo chcete zaplatiť s časovým odstupom niekoľkých mesiacov, o vyčíslenie aktuálnej dlžnej sumy nás môžete požiadať prostredníctvom web formulára
3. Požiadať o splátkový plán
Môžete navštíviť ktorékoľvek najbližšie predajné miesto Orange Slovensko, a.s., alebo nás môžete požiadať o súhlas so splácaním prostredníctvom
web formulára
4. V prípadne ak nesúhlasíte/neuznávate pohľadávku
môžete navštíviť ktorékoľvek najbližšie predajné miesto Orange Slovensko, a.s., alebo nás môžete informovať prostredníctvom web formulára